La CSI denuncia que Cándano padece acoso y persecución

La CSI también apoya a Xuan Cándano.

La CSI también apoya a Xuan Cándano.

Desde que se conoció la denuncia y posterior sanción a 20 días de empleo y sueldo en RTVE-Asturias al director de ATLÁNTICA XXII, Xuan Cándano, ni un solo día han cesado las muestras de apoyo y solidaridad con este periodista y con la revista. Le llegan personalmente a Cándano, a través del teléfono, del correo electrónico, de las redes sociales e incluso son frecuentes esas muestras en encuentros casuales con desconocidos en la calle.

También se han dirigido a la revista o a su director numerosas organizaciones de todo tipo. Recientemente lo han hecho el Conceyu por Otra Función Pública, el Centro Autogestionado La Madreña y el colectivo Xuristes pol Asturianu.

La sanción laboral a Cándano aún no se ejecutó, a la espera de las alegaciones presentadas ante la empresa por el periodista.

El último comunicado recibido en la redacción de la revista es del sindicato Corriente Sindical de Izquierdas. Está escrito en lengua asturiana y lo reproducimos a continuación.

La Corriente Sindical d’Izquierda solidarízase col periodista Xuan Cándano

Ante la sanción impuesta pola empresa RTVE n’Asturies al periodista Xuan Cándano por unos fechos asocedíos va más de venti años, qu’en nengún casu son constitutivos de sanción, la CSI solidarízase col trabayador y quier denunciar públicamente la persecución a la que se ve sometíu por exercer llibremente’l derechu a la información.

Entendemos que los fechos vienen motivaos pola publicación na revista Atlántica XXII, de la que’l trabayador ye director, d’un reportaxe sobre la situación que traviesa UXT Asturies na actualidá, con datos comprometíos y fidedignos sobre los sos problemes llaborales y financieros, lo que xeneró una actuación represiva pola Sección Sindical d’UXT na empresa RTVE denunciando a un compañeru, Xuan Cándano, ante’l xefe de personal por un supuestu y imaxinariu incumplimientu del réxime d’incompatibilidaes.

Denunciamos la complicidá de la empresa RTVE cola UXT, sancionando unos fechos que nun aguanten nin el más mínimu rigor xurídicu. Ellos sabrán qué favores deben al sindicatu mentáu pa someter a ún de los sos trabayadores a un acosu propiu d’una auténtica mafia sindical, que prioriza la “omertá” sobre la tresparencia.

Y denunciamos como daqué absolutamente vergonzoso l’actitú d’un pretendíu sindicatu de clas, qu’aplica la reforma llaboral, que namás ataquen cola boca pequeña, a los sos propios trabayadores, practicando nes sos empreses una política propia del más escoyíu y corruptu empresariáu español.

Deja un comentario